گفتــارنیوز
گفتــارنیوز
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها /
  • 24 ساعت
  • هفته
  • ماه
  • جباری: افتخاری به خاطر انتقادم مرا کنار گذاشت/ گفتند کار جباری تمام است

    انجام شكنجه به‏ منظور اقرار و كسب اطلاع ممنوع

    سقوط ۱۴ درصدی قیمت بیت‌کوین در بازار جهانی/ بیت‌کوین به زیر ۱۲ هزار دلار سقوط کرد

    وزیر خارجه سعودی: توافق هسته‎ای با ایران نیاز به اصلاح دارد/وزیر خارجه بلژیک: اجرای توافق هسته‎ای مهم است

    سردار غیب‌پرور در زاهدان: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند/پای حفظ اسلام برسد، شیعه و سنی نداریم

    تهران از روابط گسترده، صمیمی و راهبردی با بغداد استقبال می کند/ خواهان عراقی واحد هستیم

    کشورهای اسلامی کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند/ تمامی کشورها به توافق هسته‌ای با ایران پایبند باشند

    راه‌اندازی رادیووتلویزیون خصوصی در دستور کار مجلس

    قاسمی: اعلام تشکیل نیروی مرزی جدید آمریکا در سوریه، مداخله آشکار در امور داخلی این کشور است

    نامه ۴۰ نماینده به روحانی و آملی‌لاریجانی برای آزادی بازداشت شدگان اعتراضات اخیر

    سیستان و بلوچستان منطقه امن کشور است/مسئولین باید به رفاه و اقتصاد مردم توجه ویژه کنند

    احتمال مختل بودن رادارها در حادثه سانچی ضعیف است

    پيش فروش دنا پلاس آغاز مي شود 

    آگهی مزایده املاک بانک کشاورزی

    پنج روز سوختن سانچی برای ما کابوسی ناتمام بود

    یارانه دی‌ماه امشب واریز می‌شود

    مذاکرات ایران و عربستان چه شد؟

    نمايش محصولات جديد شرکت ايران خودرو در نمایشگاه تخصصی قزوين   

    ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد

    قدردانی استانداری استان البرز از عملکرد بانک کشاورزی در زمینه حقوق شهروندی

    پر بحث ترین ها
  • کد مطلب : 61363
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ شهریور, ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
  • شما اینجا هستید :خبر پنج تایی
  •   

    خدمات پس از فروش ایران‌خودرو باز هم صعود کرد

    بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.

    به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: طبق گزارش شهريور شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد ۷۱۱ را نشان می‌داد در سه ماهه ابتدای سال ۹۶ به ۷۳۶ رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.

     

    رضا حسینی افزود: این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال ۹۵ برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.

    وي افزود: ایساکو سال ۹۶ را با برنامه «جهش» آغاز کرد كه این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتريان و ارتقاي برند ايران خودرو، «هوشمندي» در فروش، كيفيت و افزايش بهره‌وري در فرآيندها و «شناسايي» نياز مشتريان،‌ طراحي و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایت‌مندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.

    حسيني تصريح كرد: در راستای اجرای برنامه‌ «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآيندهای پذيرش تا ترخيص، پیش‌بینی ‌و کاهش زمان تعمیرات، به‌روزآوری و بهینه‌سازی سيستم‌ جامع خدمات و بازرگانی نمایندگی‌ها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.

    وي در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثال‌زدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار داده‌ایم.

    برچسب ها :
    *

    ایمیل شما برای همه نمایش داده نخواهد شد.

    *

    از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.

    *

    از ارسال نظرات غیر مرتبط با متن خبر , تکرار نظرات دیگران , توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمائید.

    *

    نظراتی که حاوی تهمت و بی احترامی به مقدسات مذهبی , ادیان الهی , مسئولان کشوری , اقلیت های قومی و مذهبی و مغایر با عرف و قوانین جاری کشوری باشد منتشر نخواهد شد.


    ارسال دیدگاه

    *

    *

    *

    تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به سایت گفتارنیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید : پارس وی پی