گفتــارنیوز
گفتــارنیوز
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها /
  • 24 ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ویزای گروه اول تیم ملی وزنه‌برداری صادر شد

    باید مراقب تحرکات و تفکرات تروریست‌ها باشیم

    مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد: پرداخت کامل مطالبات گندمکاران توسط بانک کشاورزی

    بنیانگذار مکتب سازه انگاری: سرمایه‌داری رو به نابودی است/ لیبرالیسم کارکرد خود را از دست داده

    اجرای بیمه درمان اعتیاد با دستورالعمل جدید+فهرست مشمولان

    کره جنوبی: پیونگ یانگ آماده آزمایش موشکی جدید است

    تیم المپیاد نجوم ایران در جایگاه سوم جهان ایستاد

    سازمان فضایی منتشر کرد؛ برآورد میزان جابجایی پوسته زمین در مناطق زلزله زده غرب کشور

    سفیر کره جنوبی : فعالیت رقبای چینی و اروپایی را در بازار ایران زیر نظر داریم

    برای تغییر فوتبال انگلیسی به ایران آمدم/باسوادترین مربی دنیا هستم

    هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل فروریخته / برخی جریان‌های سیاسی از روی غفلت می‌خواستند جریان بیداری اسلامی را منحرف کنند

    اداره صندوق فولاد با قوانین فعلی امکان‌پذیر نیست/ وجود ۶ میلیون فرد فاقد بیمه در جامعه

    پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرتعالی و جهان اسلام تبریک می‌گویم

    آگهی مزایده املاک

    دادگاه تجدید نظر نیویورک شکایت ۱٫۷ میلیارد دلاری علیه ایران را به جریان انداخت

    امضای قرارداد فروش گاز طبیعی به نروژ با قیمت کمتر از هزینه تمام شده تولید آن در کشور

    هاشمی: جامعه به شادی نیاز دارد

    لاریجانی: تروریست‌ها نفس‌های آخر خود را در عراق و سوریه می‌کشند

    حقوق اغنیای حقوق‌بگیر در بودجه ۹۷ تصاعدی افزایش می‌یابد/ بدهی میلیاردی دولت به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه

    جزئیات تعرفه‌های جدید اینترنت+جدول

    پر بحث ترین ها
  • کد مطلب : 61363
  • تعداد نظرات : 0 نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ شهریور, ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
  • شما اینجا هستید :خبر پنج تایی
  •   

    خدمات پس از فروش ایران‌خودرو باز هم صعود کرد

    بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.

    به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: طبق گزارش شهريور شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد ۷۱۱ را نشان می‌داد در سه ماهه ابتدای سال ۹۶ به ۷۳۶ رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.

     

    رضا حسینی افزود: این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال ۹۵ برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.

    وي افزود: ایساکو سال ۹۶ را با برنامه «جهش» آغاز کرد كه این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتريان و ارتقاي برند ايران خودرو، «هوشمندي» در فروش، كيفيت و افزايش بهره‌وري در فرآيندها و «شناسايي» نياز مشتريان،‌ طراحي و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایت‌مندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.

    حسيني تصريح كرد: در راستای اجرای برنامه‌ «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآيندهای پذيرش تا ترخيص، پیش‌بینی ‌و کاهش زمان تعمیرات، به‌روزآوری و بهینه‌سازی سيستم‌ جامع خدمات و بازرگانی نمایندگی‌ها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.

    وي در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثال‌زدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار داده‌ایم.

    برچسب ها :
    *

    ایمیل شما برای همه نمایش داده نخواهد شد.

    *

    از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.

    *

    از ارسال نظرات غیر مرتبط با متن خبر , تکرار نظرات دیگران , توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمائید.

    *

    نظراتی که حاوی تهمت و بی احترامی به مقدسات مذهبی , ادیان الهی , مسئولان کشوری , اقلیت های قومی و مذهبی و مغایر با عرف و قوانین جاری کشوری باشد منتشر نخواهد شد.


    ارسال دیدگاه

    *

    *

    *

    تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به سایت گفتارنیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید : پارس وی پی